Leiner Laura - Higgy ​nekem (Iskolák versenye II. trilógia 2.) és Állj ​mellém (Iskolák versenye II. trilógia 3.)

A megszokottól eltérően egy bejegyzésben hozok két könyv értékelést, mivel valamiért nem működött a hétvégén a blog.hu, így nem tudtam a Higgy nekem-et értékelni, közben befejeztem az Állj mellém-et és teljesen összefolyt a két könyv nálam. 

S P O I L E R

A végével kezdem: nagyon tetszett a sorozat, meg kell, hogy dicsérjem az Írónőt ezt nagyon jól elkapta! Szerettem a szereplőket, a történet is jó volt és a befejező kötetnél már teljesen stresszes voltam, hogy ugyan mit fogok én olvasni, ha elfogyott ez a könyv is? Szerettem a helyszínt, olyan jól leírta a hortobágyi napfelkeltét és éjszakákat a Szerző, hogy teljesen ott éreztem magam és irigyeltem rendesen a szereplőket, nagyon szeretnék megint 17 éves lenni és ilyen élményeket megélni. *.*

Ami továbbra is negatívum volt számomra, az a kommentszekció volt, teljesen lehozott az életről és bántam, hogy ennyi oldal el lett rá pazarolva, holott annyi minden másból kaphattunk volna akár többet helyette. Panna is nagyon sok volt továbbra is, esküszöm sajnáltam már a kislányt a végére, szerintem neki sürgősen orvosi segítségre lett volna szüksége.

Pozitív csalódás volt a főszereplőink és Tahi viszonya, de ezt valahogy már az elejétől sejtettem, hogy a végére megbarátkoznak és a kísérő tanár igazi csapattaggá válik.

A bézsek mérhetetlen mázliján csak nevetni tudtam, de teljesen életszerű volt: mennyiszer van az életben is, hogy valaki a szerencséjének köszönhetően annyi, de annyi mindent elér, míg más, aki kicsit pechesebb, de lehet, hogy tehetségesebb élete végéig egy középszerű életbe kényszerül bele. 

Kicsit lezáratlannak éreztem a sorozatot: például nem derült ki, hogy mi lett a Sára kontra apa konfliktus "megoldása", mi történt a szerelmesekkel az IOV után (Andi és a szürke fiú kapcsolatára is nagyon kíváncsi lennék!!), illetve Hannáék levelének a tartalma is nagyon-nagyon érdekelt volna. Erről a négyesről egyébként egy SzJG-szerű sorozatot is szívesen olvasnék, szerintem nagyon sok potenciál van bennük :D Főleg Rajmundban *.*  és Tahiban :'D

Negítivumként meg kell említenem, hogy kicsit "bundázott" volt a verseny szerintem: az összes feladat úgy jött le, hogy a pirosaknak kedveztek a szervezők. Tehát semmi műveltségi, logikai feladat, vagyis bocsánat! Egy műveltségi volt, ahonnan csak azért nem estek ki, mert nem voltak hajlandóak válaszolni egy kérdésre. Wtf?! Ez nagyon sántított. Illetve az előző IOV-on miért nem volt pl. semmi tehetségkutató? Ja, hogy Hannáék között nem volt művészi vénával megáldott versenyző, most meg Sára tud táncolni, akkor miért is ne most legyen? VÉLETLEN. Hm... A döntős játék pedig. Hát na... Nagy csapatverseny, meg összetrartás, meg kitartás és akkor székfoglaló? Sajnos szerintem elfáradt az Írónő, lehet nem is baj, hogy lezárta az IOV-okat, mert a feladatok úgy tűnik nagyon kifújtak sajna. 

Röviden: tetszett, kikapcsolt, többet nevettem, mint amennyit ki lettem volna bármi miatt is borulva, szóval ez pozitív a könyvvel kapcsolatban. Gratulálok az Írónőnek, ezt a sorozatot most elkapta!