Lucinda Riley - Napnővér (a hét nővér 6.)

Kicsit félve kezdtem neki a Napnővérnek, mert nem tudtam, hogy mennyire fárad el a sztori (és én) a hatodik részre, emellett Electra se volt az előző részekben olyan "hűde" szimpatikus, szóval nem tudtam mit várjak a Napnővértől.

Először nagyon untam a banánt, utáltam Electrát, meg a rehabot, meg a vodkát-meg a kokaint meg az önpusztítást és leginkább Electrát. Mindezek miatt untam olvasni Electra részeit és azt hittem sose jutunk el a múltbéli-szálhoz, ami talán felüdülést hozna számomra. Hálistennek hosszas szenvedtetés után eljutottunk a múltbéli-szálhoz és Cecilyhez. Innentől le sem tudtam tenni a könyvet és csak úgy faltam az oldalakat. A múltbéli szereplők - annak ellenére, hogy pont a jelen ellentetjei voltak, ahol is a főszereplő az önpusztító és a környezete A Jó- nagyon szimpatikusak voltak és nagyon szívesen olvastam volna hosszabban Kikiről, Aliceről meg Jossról, mint Electra rehabos élményeiről meg a 3 hetes pálfordulásáról. Hozzátenném külön élmény volt, amikor rájöttem, hogy Kiki, Alice, Joss és más mellékszereplők is valójában éltek és tivornyáztak annó a kenyai Boldog-völgyben.

Sajnáltam, hogy voltak olyan részek, melyek nagyon elrugaszkodottak voltak a valóságtól és azt is sajnáltam, hogy nem volt egyértelmű hogy hol is jelent meg Electra családjának a múltjában Pa Salt.

Bevallom mostanában se pszichésen, se hormonálisan nem vagyok topon és talán ez az oka, hogy a könyv utolsó oldalain elsírtam magam, nem pedig az, hogy annyira meghatódtam volna Electrán.

Saját hibámból a főszereplő lányt korábban magas, vékony, szőke lánynak képzeltem el, így elég fura volt olvasni az afro hajáról és fekete bőréről. Ez nyilván az én figyelmetlenségem, nem figyelhettem szerintem kellően oda a legelső résznél, amikor Maia bemutatja a testvéreit.

Összegezve: Electrát és a jelent nem tudtam megkedvelni. A múltbéli főhősünket viszont annál jobban és a szívem szakadt meg, amikor Cecily életének a végéről mesélt Stella. Sajnáltam, hogy egy ilyen csodás asszonynak "ennyi" jutott, ahogy azt is, hogy sosem volt igazán idejük Billel szeretni a másikat.

Nos hallgasd meg a tanácsom, és esküdj meg, hogy eszerint fogsz cselekedni: tegyél meg mindent azért, hogy boldoggá tedd magadat és azokat, akiket szeretsz, mert mire észbe kapsz, véget ér az életed és az övék is…Tisztázd, hogy mi és ki a fontos számodra, és ragaszkodj hozzájuk.