Lucinda Riley - Árnyéknővér (A hét nővér 3.)

Kicsit tartottam Csillag történetétől, mivel annyi rosszat olvastam a molyon, hogy nagyon kedvem sem volt hozzá. Valóban lassan indult be a sztori és - szerintem - sokat kellett várni a múltbéli szálra, amit nagyon vártam, de szerintem megérte. Nagyon élveztem Flora történetét és őszintén tetszett a "régi" Anglia, ugyanakkor kicsit fárasztónak éreztem néha a történet lassú folyását. Sok értékelésben hivatkoznak "titokra", amin sokat kellett gondolkoznom, hogy vajon mi lehetett az, és jócskán befejeztem már a könyvet mire leesett, hogy miről is van szó :D A Nagy Titok, számomra annyira egyértelművé vált a történet olvasása közben, hogy megdöbbenni nem tudtam rajta :D.

A "jelenben" játszódó részek - bevallom - nem annyira tetszettek, nem tudtam Csillag "új" családját megkedvelni, hiába volt számomra a főszereplő iszonyú szimpatikus. Sajnáltam azt is, hogy CeCe ennyire ellenszenves, hiszen a következő kötet róla szól és ez megadta a "kedvem" hozzá, hogy elolvassam :'D