Emma Chase - Egy ​ágyban a herceggel (Uralkodj magadon 1.)

2021 elsője

Mivel is ünnepelhetnéd meg jobban igazi könyvmolyként a vizsgaidőszak végét, mint egy könyvvel, amivel régóta szemezel?

Azt hittem jó lesz. Annyian istenítették, és annyi kommentet olvastam, amikor még nem jelent meg a teljes (nem tudom, hogy befejeződött-e már egyáltalán a sorozat) sorozat magyarul. Egy szó, mint száz: nagy elvárásokkal kezdtem neki. És nézzük, mit kaptunk:

Sok véleményt olvastam, mire a könyv végére értem.
A vélemények jó része a fordítást savazza – véleményem szerint jogosan.
A történettől – a magam részéről- semmi többet nem vártam (bugyuta, kis szerelmi történet, "garantált heppienddel").
[spoiler]Sok helyen, számomra, zavaró volt az 50 árnyalat könyvekből való „ötlet lopás”, pl. a borotválkozós rész 1/1. Ez lehet másoknak nem volt ennyire szembe tűnő, de engem eléggé idegesített.
Oké, nem tudnak már újat kitalálni. Oké, ezt zabálják most az emberek, ez az amit megvesznek és olvasnak. De egy nagyon pici kreativitás azért szorulhatna a Kedves Írókba.[/spoiler]
Összegezve, pont nem vártam többet a könyvtől, biztos, hogy nem lesz a kedvencem és nem fogom magam rávetni a következő kötetre.

5/1 csillag

Ez volt a friss véleményem róla, a moly.hu-n. Azóta eltelt körülbelül 2 hét és azt kell, hogy mondjam, nem érett meg bennem, hogy kellene folytatni a sorozatot.

Annyira tucat és annyira semmi új.
(Zárójelben megjegyzem, hogy a nagy hypera való tekintettel, kicsit reménykedtem benne, hogy ez más lesz mint a többi...)

Könyv adatlapja a moly.hu oldalon: x
Ha mégis szeretnéd elolvasni, ebookként megkaphatod -> írj kommentet és email címet ;-)

Összegzés:
- sztori: 5/1 (semmi új, és ami újat megpróbált hozzátenni erőltetett volt, és a vége. Annyira kiszámítható volt.)
- szereplők: 5/2 (Én próbáltam, de nagyon senkit se tudtam megszeretni közülük! Talán a Királynőt... vagy őt sem?)
- borító: 5/4 (A pasi helyes rajta, és ennyi.)
- folytatom-e a sorozatot/újraolvasásra látok-e esélyt? nagyon nem biztos
- kedvenc idézet (ha volt):

Én senkiben nem bízom, akit a kutyám nem szeret.