Kollár Betti - A ​vonzás törvénye (A vonzás törvénye 1.)

Nagyon kíváncsi voltam a könyvre, hiszen rengeteg jó véleményt olvastam róla a molyon. Már pár hete szemezgettem a könyvvel és pont kapóra is jött, hiszen illett több molyos kihívásomba is, így nekikezdtem a könyvnek. 

Sajnos negatív csalódás ért. Nagyon kezdetleges volt a könyv, a szereplők egysíkúak voltak és borzasztó gyerekesen gondolkoztak, ahhoz képest, hogy a könyvön simán rajta van a chick lit címke. Egyetemi környezetben játszódik a regény, de én egy középsuliba jobban el tudtam volna képzelni az egészet. 

A főszereplő lány, Sere, nagyon nagy szájjal hangoztatja, hogy ő bizony nagyon felnőttes, lenézi a "gyerekes" gondolkozású kortársait, de sajnos ő volt az egész bandából a leggyerekesebb és legálszentebb. Szegény lány körülbelül a regény tizedik oldalán elkezdett idegesíteni és több soron megfojtottam volna. Sajnos a többi szereplő sem tudta belopni magát a szívembe, mindannyian annyira semmit mondóak voltak, a fiúkat a regény háromnegyedéig simán kevertem, nem volt semmi ami miatt megmaradtak volna. 
A legborzasztóbb rész számomra a bál előtti készülődés volt. Persze szép dolog volt Rhettől és az anyukájától, hogy sagítettek Serének, de számomra hihetetlen volt, hogy 10 perc és 3 mondat után örökbe akarja fogadni a lányt, illetve csak úgy random-ismeretlen embernek ad egy báli ruhát plussz segít neki csak úgy, miért ne elkészülni. Persze szép dolog az önzetlenség, de ez nekem kicsit túlzó volt. 

Ami még iszonyatosan szemet szúrt: a főszereplőnk ki volt akadva, hogy itt mindenki "gazdag", meg kocsi, meg menő cuccok, de azon egyenesen csodálkozik, hogy ezek az emberek az egyetem mellett pl. dolgoznak. Komolyan úgy rácsodálkozott, mintha valami új dolog lenne, hogy egy egyetemista elmegy dolgozni az órái mellett/helyett. Persze a mi "kedvenc-tökéletes" főszereplőnknek ez egy pillanatig meg sem fordul a fejében. Az anyukája a regény egy hónapos időtartama alatt minden egyes nap dolgozott a kisállat klinikán, a kisasszonynak mégis csak kétszer sikerül bemennie segíteni az anyukájának... Ez elég elborzasztó volt számomra. 

Sajnos többet nagyon nem tudok írni a könyvről. Adtam neki fél csillagot, mert sikerült leküzdenem és kiolvasnom, szóval igazából az a fél csillag nekem jár :"D Nem volt hú de jó, a folytatásért nem fogok rohanni és nagyon sajnálom, hogy ez most nem jött össze. Nem zárom ki, hogy pár év múlva, amikor már kicsit fejlődött az Írónő nem adok neki - és egy későbbi regényének- esélyt, de most ez így nem az én világom volt. Sajnálom.