Erin Watt - When It's Real - Igazán szerelem

Tegnap délután fejeztem be a könyvet és elég sokat kellett gondolkoznom, hogy hányadán is állunk egymással. Szerintem két nap sem kellett, hogy kiolvassam, de nem lettem szerelmes és nem sírtam tele a kispárnám, hogy nincs folytatása.

Valahányszor Erin Wattól olvasok rácsodálkozom, hogy "ő" nem egy ember, hanem egy szerzőpáros (régebben elkezdtem a Royal fiúk sorozatot tőlük, de megcsömörlöttem és ráhagytam). Elképzelésem szerint (és nem kerestem utána szóval ez 100% fantázia) az egyik hölgy írja a fiú részeit, a másik pedig a lány részeit. 

A sztori maga a nagybetűs KÖZHELY, hiszen 1000+1 ilyen sztorit találni, nem csak a könyves polcokon, hanem akár filmek/sorozatok szintjén is. A főszereplőket nem tudtam kicsit sem megszeretni, valahányszor szerencsétlen srácról olvastam Justin Bieber ugrott be. A fura nevek a könyv elején rohadt zavaróak voltak, nem tudtam mindig követni, hogy most akkor mikor ki mit csinál, mond, gondol. 
A végkifejlett a fülszövegből tudható volt, a "nagy" csavar a végén meg gyenge próbálkozás (ilyet én is tudnék). 

Mi volt számomra pozitív? Nyilván ez a könyv nem az én korosztályomnak íródott (25 és felette). Tetszett, hogy a lánynak nem az első dolga volt, hogy ledobja a bugyit és orgiák orrba-szájba (nem úgy, mint a szerző páros Royal sorozatában...). Tetszett, hogy W "bosszúja" kimerült két "csúnya" nyilatkozatban és hogy Vaughn (remélem jól írom a nevét) gyors rájött és elfogadta, hogy ennek a tini-lamúrnak vége. 

A könyvet befejezetlennek éreztem. Az az "utószó" egy vicc volt. 

Mindent összevetve egynek elment, kicsit megpörgette az olvasási átlagomat, de tuti nem fogom ajánlgatni mindenkinek. 

Összegzés:
- sztori: 5/2 (annyira egyértelmű volt, a 2 csillag Tynak és Paisleynek megy, akikkel mondjuk még szívesen találkoznék)
- szereplők: 5/3 (W és Dusty volt talán egyedül a negatív, meg talán a végén Jim és Claudia, a többiek jó fejek, de sablonok voltak)
- borító: 5/4 (Tetszik, de nem tudom mire vélni a csillagszórót... Nem is karácsonykor játszódik...)
- újraolvasom-e? Felejtős.
- Molyos adatlap itt.
- Kedvenc idézet:

– Menjünk!
– De nem fogadta el a feltételeimet – ellenkezek.
– Bulizni megyünk, nem túsztárgyalásra.