Tomor Anita - Még mindig rólad álmodom (Álmodtam már rólad 2.)

Bármennyire is ki vagyok akadva az írói stílusra egyszerűen muszáj, hogy meg tudjam most már, hogy mi lesz a vége ennek a sorozatnak. Sajnos a kíváncsiságom lesz egyszer a vesztem, de bízzunk benne, hogy csak olvasás terén. :D

Ugye a borzasztó írói stílust említettem már, illetve az előző bejegyzésben kifejtettem, hogy mennyire idegesítő és felesleges ez a sok mellékszereplő. Nos én folyamatában olvasom a sorozatot így is csak kapkodtam a fejem, hogy ki kicsoda, aki kisebb-nagyobb megszakításokkal olvasta el tudom képzelni, hogy tiszta képzavarban volt, hogy akkor ezek az emberek kik? (például az Adam nevű pasi kb. a könyv felénél esett le, hogy ki :'-))

S P O I L E R

A molyra feltettem a legnagyobb bakit, amit csak cseszhettek, bocsánat, elkövethettek: az Álmodtam már rólad-ban David, amikor megkéri Liv kezét az édesanyja gyűrűjét adja át a lánynak:

Az édesanyámé volt, sokat jelent nekem. Szeretném, ha te
viselnéd.
Annyira meghatódtam, mikor ezt mondta, hogy nem volt szívem
tovább ellenkezni vele.
– Mi történt az édesanyáddal?
– Meghalt szülés közben. Nem ismertem – jegyezte meg halkan

Igen ám, de ebben a részben, a Még mindig rólad álmodomban David anyukája igencsak él és virul, sőt még halhatatlan is... Akkor most mi is van gyerekek? :D

Ez a baki egyébként végig zavart a könyv olvasása közben, persze néha elbizonytalanodtam, hogy biztos én emlékszem rosszul, de hálistennek az előző részben megtaláltam gyors amit kerestem, így bebizonyíthattam, hogy nem én vagyok a bolond, hanem az Írónőnk volt eléggé szétszórt, amikor írta a könyveket...

Hogy ne csak savazzam a könyvet pozitívumként szeretném kiemelni, hogy a váltott szemszög sokat dobott az egész könyvön, jobban is haladtam az olvasással, bár az egy-összetett-mondatban-összecsapott-akciójeleneteket még mindig nem tudom megbocsájtani.

Összegezve az egészet borzasztó az egész sorozat, nagyon várom, hogy az utolsó részét is befejezzem és végre valami igényes írást vehessek a kezembe!

- sztori: 5/1,5 (Azt hittem - abban bíztam- hogy az előző után nincs lejjebb...)
- szereplők: 5/1 (Liv sajnos egyre idegesítőbb, a David-féle mártírokat pedig rühellem)
- borító: 5/4 (Ez legalább már kezd passzolni a sztorihoz...)
- újraolvasom-e? Nem!
- Kedvenc idézet: Ahogy az előző résznél itt sem volt. Sorry.