Tasmina Perry - Türkizkék óceán

Régen olvastam majdnem 600 oldalas könyvet és Tasmina Perryt is hanyagoltam az elmúlt években, szóval nagyon ideje volt a kezembe venni ezt a kötetet. Arról nem is beszélve, hogy ezer éve várakozott rám, hogy elolvassam. Az elmúlt években teljesen elfelejtettem milyen szuper könyveket tud Tasmina összehozni így hatalmas élmény volt a világába visszaérkezni. Senkit se ijesszen meg a kötet vaskossága, annyira olvastatja magát a sztori, hogy seperc alatt a végére érsz és csak pislogsz, hogy akkor mi is van?

Tasmina könyvei elsőre bugyuta chick lit limonádéknak tűnnek, de a látszat csal! Bizony itt is kőkemény nyomozás van, senki sem az akinek látszik és senkiben sem szabad megbízni. A könyv elkalauzol minket Jamaica kicsit se turistabarát környékére, de Rómába is elugrunk egy kávéra, sőt már az első oldalakon Thaiföldön búvárkodhatunk, persze a csodaszép angol vidékről sem szabad megfeledkezni.

A szereplők elsőre nagyon "sokan" vannak, néha koncentrálnom kellett, hogy ki-kicsoda, de nagyon szépen bele lehet rázódni és a végén már régi ismerősként gondolunk az elsőre üres fejűnek tűnő playboy-ra. Ami nekem kicsit fura, hogy Tasmina szereplői könyvenként nagyon hasonlóak, csak (jó esetben) más a nevük. Eddig a legtöbb könyvében találkoztam mindenkin átgázoló üzletasszonnyal, szürke-kisegér rokonlánnyal, aki a végén nagyot villant, üres fejű playboy-jal, akiről a végén kiderül, hogy egy tök normális pasi, csilliárdos családfővel, akiről úgy tűnik, hogy gonosz, de végül kiderül, hogy még sem az és még sorolhatnám. Ezek a sablonok úg tűnik bejönnek a Szerzőnek, amivel - az elfogultságom azt mondatja - nincs gond, hiszen nagyon jó kis regényeket ír belőlük.

A borító szerintem nagyon jól néz ki, szeretem Tasmina könyveinek a borítóit. Dianat pont ilyennek képzeltem el olvasás közben. :)

Mindent összegezve továbbra is imádom Perryt és valószínűleg ezt a könyvét (is) újra fogom olvasni, hiszen a legtöbb könyvét többször olvastam/olvasom, annyira izgalmasak és annyira pörgősek, hogy az újraolvasások közben is fedezhetőek fel bennük új infók, :-)

Ajánlom mindenkinek, hiszen tök jó kikapcsolódás nyomozni a gazdagok világában.

Nem lehet elégszer elmondani a hozzád közel álló embereknek, hogy szereted őket, mert egyik napról a másikra elveszítheted őket, és aztán bánhatod, hogy nem mondtad el nekik, amit szerettél volna.