Lisa Kleypas - Rafe karácsonya (Wallflowers VI.)

Először is hadd magyarázzam meg, hogy miért is tűntem el. (Több "indokom" is van!)

Először is hozzánk is "betért" a korona. Hálistennek nem a családot kapta el, hanem a lovászokat, szóval kilencedik napja reggel-este-délbe én vagyok a kisdrágáimmal. Szeretem-imádom őket, de nagyonnagyon várom, hogy felgyógyuljanak a Fiúk és ismét visszaálljon a rend, természetesen az első az egészségük!
Másodszor: tudom, hogy ez a kötet sokkal rövidebb volt, mint a többi, de nagyon lassan haladtam vele, és nem azért, mert attól féltem volna, hogy elfogy, mi lesz velem?
Sokkal zavaróbb volt, hogy ebben a könyvben már tényleg semmilyen újítás nem jutott az Írónő eszébe. A "nagy csavar", hogy Natalie helyett Hannah lesz a befutó kb. az első oldalon megjósolható volt, a "férjvadászok" ténykedéseit pedig inkább hagyjuk is.

Milyen pozitívumot sikerült mégis felfedeznem a műben?
Nos, érdekes volt arról olvasni, hogy a 19. században, hogy készültek a karácsonyra, a karácsonyfa állítás és a felolvasások a kicsiknek izgalmasak voltak, de sajnos rövidek. Végül arról nem esett szó, hogy hogyan is telt a Szenteste vagy a Szilveszter éjjel, helyette kaptunk megint csak szexet... Nos, annyira nem voltam elájulva.

A végén volt egy "pár soros" prológus, hogy kivel mi történt... Ezt is kissé összecsapottnak éreztem, örültem volna, ha bővebben megosztja velünk az Írónő, hogy mi lett a főszereplők sorsa a későbbiekben...

Ajánlom-e ezt a részét a sorozatnak? Mivel a sorozathoz kapcsolódik és nem is hosszú nyugodtan neki lehet kezdeni, de önmagáért ne olvasd el, mert nem lesz kedvenced (illetve az előzmények nélkül szerintem nehezen lesz követhető).

Összegzés:
- sztori: 5/3 (Bíztam benne, hogy a 19. századi karácsonyi szokások "megmentik" a könyvet, de sajnos nem...)
- szereplők: 5/3 (Hannah szerintem frigrid, Natalie egy kiállhatatlan pic$@. Folytassam?)
- borító: 5/4 (Szépszép, hasonlít Hannahra a modell, de a photoshop amatőr munka...)
- újraolvasom-e? Nem tartom valószínűnek...
- Molyos adatlap itt.
- Kedvenc idézet:

A következő negyedórában az összes dísz felkerült, és a csillogó-villogó fa csodálatosan festett.
– Képzeljétek el, amikor az összes gyertyát meggyújtják! – kiáltott fel Annabelle, és hátrább lépve gyönyörködött a fában. – Felséges látvány lesz!
– Na persze – mondta Westcliff szárazon – Hampshire legnagyobb tűzvészéről nem is beszélve.