Szavazás I.

Kedveseim! Egy rendhagyó poszt érkezik. Kíváncsi vagyok, mire szavaztok, mit olvassak legközelebb?
Jelenleg Lisa Kleypas - Ősszel történt című könyvét olvasom, ami a Wallflowers sorozat harmadik része (az első kettőről az írásomat megtaláljátok az archívumban). 

A szavazásra bocsátott könyveknél figyelembe vettem milyen futó kihívásaim vannak molyon, illetve azt is néztem, hogy mihez lenne kedvem? Nehéz volt a választás, hiszen körülbelül 500+ könyv vár rám az ebookomon és körülbelül 100+ a gépemen, hogy rátegyem őket a könyvecskémre.

A szavazás kiírása előtt pár szó, a könyvekről, amiket "jelöltem".

1. Sarah MacLean - A csábítás 9 szabálya
Régebb óta meg van, hál istennek a teljes sorozatot sikerült beszereznem, szóval ha nagyon megtetszik és nem bírok várni tudok is rögtön tovább olvasni :-) Molyos adatlapja itt. Kicsit nekem hajaz a Wallflowers sorozatra a fülszöveg alapján. A kapcsolódó kihíváshoz a sorozat mindhárom kötetét el kell olvasnom. Határidő: 2021. 12. 30.

2. Jojo Moyes - Tengernyi szerelem
Nagyon szeretem az Írónő stílusát, de nehezen veszem magam rá, hogy tőle olvassak. Talán azért, mert annyira szívszorítóak a sztorijai. A fülszöveg alapján ennél a könyvnél sem lesz másként. A molyos adatlapja itt. A kapcsolódó kihíváshoz összesen 5 db könyvet kell elolvasnom, ebből már egyet teljesítettem a Jill Mansell könyvvel. A kihívás határideje: 2022. 02. 14.

3. Lisa Kleypas - Az ördög télen (Wallflowers 4.)
Kezdek kiváncsi lenni, hogy mi lesz a négy lány sorsa, szóval falom az "Ősszel történt"-et is. A molyos adatlapját itt megtaláljátok. A kihívásomhoz még 3 könyvet kell vinnem (ha azt is beleszámítjuk, amit most olvasok). Határidő: 2022.12. 31.

4. Victoria Hislop - A sziget
GABO kiadós kihívás. A könyv a fülszöveg alapján izgalmas és sokat ígér. Elég sok könyv kell a plecsni megszerzéséhez (összesen 10) szóval bele kell húzni. A határidő 2022. 12. 31., a könyv adatlapját itt találjátok. (A magyar kiadásnak nem túl bizalom gerjesztő a borítója, de nem az alapján ízékezünk, ugye?:D) 

Jöjjön a szavazás. Teljesen rátok bízom magam, szóval olvasgassátok el a fülszöveget légyszíves és jól gondoljátok át, hogy mire szabadítotok rá!