Vi Keeland - Nagy játékos

Talán még mindig el vagyok pirulva a könyvtől.
Na jó, nem, de ha eszembe jutnak bizonyos 18+-os jelenetek, bizony-bizony melegem lesz és ez kivételesen nem életünk legmelegebb nyárjának köszönhető.

Nem akartam Vi Keelandtől olvasni, ugyanis legutóbb, amikor olvastam tőle annyira nem jött össze a választás, hogy fogtam és félbehagytam a könyvet, majd kb. fél évig kezembe se vettem az ebook olvasómat.
Kellett egy molyos kihíváshoz 'sport' címke és jobb híján erre a könyvre esett a választásom. Persze nagyjából átfutottam a tartalmát, hogy ugyan mire is számíthatok, de annyira nem gondoltam túl a dolgokat; neki álltam és egyszer csak azt vettem észre, hogy hopp a felénél tartok. Aztán meg elfogyott.

Tetszett, hogy végre egy romantikus könyv, ahol nem volt kifejezetten rosszakarója a párnak, persze volt egy-egy szereplő, aki pályázott volna a főhőseinkre, de nem volt semmi konkrét rosszindulatú megmozdulás ,keresztbe se tett nekik senki sem direkt és ez talán így volt jó.

Kicsit "becsapva" érzem magam, hiszen a borító és a fülszöveg alapján is a főszereplő fiú (Brody) igazi rosszfiú. Nem. Nem az. Sőt, annyira van tőle, mint Makó Jeruzsálemtől, szokták mondani. A rosszfiúk nem járnak idősek otthonába az ex-drogos-csajuk nagymamájához és nem pacsiznak le random gyerekekkel. Brody minden csak nem rosszfiú. Egy kigyúrt, helyes, jó lelkű élsportoló és ennyi. Nem rosszfiú.
Szóval a vágyam, hogy olvassak egy tényleg görény pasiról, tudjátok arról a fajtáról, aki ellen az agyadtól kezdve a legjobb barátnődig a szomszéd néni macskája is tiltakozik neked mégis ő kell aztán meg összetörik a szíved-lelked mindened. Na ilyen pasiról akarok végre olvasni. Aki VALÓBAN létezik.

Egyébként tetszett a könyv, kikapcsolt, nem untatott. Ajánlom jó szívvel, nyilván nem egy Pulitzer-díjas alkotás, de a célnak megfelel.

– Ha megint bántani fogja… isten engem úgy segéljen, leszopom az első karbantartót, akinek van kulcsa, beszökök a maga szobájába, amíg alszik, és ha felébred, azt fogja gondolni, hogy Lorena Bobbitt látogatta meg, és keresheti a dákóját.