Julia Quinn - Mr. Bridgerton csábítása (Bridgerton család 4.)

Nagyon vártam, hogy ehhez a kötethez jussak a sorozatban mióta bejelentették, hogy a Netflixen a következő évadot Colinnak és Penelope-nak szentelik, az előző kötetet átugorva.

Sajnos csalódnom kellett. Nem tudom eldönteni, hogy az én hibám, vagy az én hibám, hogy ekkorát csalódtam, de a szívem szakadt meg, hogy egy ilyen jól induló sorozattal, így "elbántam".
A netflixes Colint és Penelope-t nem tudja a gyomrom bevenni. Egyszerűen idegesítenek a színészek, és tudom, hogy nekem ők soha semmit sem ártottak, de néha amikor újranézem az első évadot Penelope részeit egész egyszerűen átpörgetem, annyira nem bírom szegénykét elviselni. Na már most a könyv olvasása közben folyamatosan őt láttam ugye magam előtt és ez roppant irritáló dolog volt, hiszen az alap sztori egész jó lett volna, a Bridgerton hölgyek ismét hozták a tőlük megszokottat.

S P O I L E R

Ami számomra még borzasztóan nehezen feldolgozható volt az a gyors tempó. Egyik pillanatban még Colin azon mereng, hogy Pen és Eloise milyen jó barátnők a következő pillanatban pedig már megy a "smár", két oldallal később meg kábé a lánykérésen is túl vagyunk.
Oké, azt be kell vallanom, hogy a "hivatalos" lánykérésnél nagyon jó nevettem Portian, hogy minden áron Felicity-t akarja hozzáadni Colinhoz. Szerintem az a rész sikerült a leghumorosabbra :D

Fájdalmas volt számomra a hatalmas időbeli ugrás. Nem tudtam már az előző részben se hova tenni, de most egyszerűen "rosszul" esett, hogy már 10 éve "történt" a sorozat első része. Egy csomó mindenről utalásokból "értesülhetünk": például Francesca özvegy lett. Tessék? Mikor házasodott meg? Vagy, hogy Hyacinth már nagyban férjet keres. Mikor nőtt fel? Az előző részben még "cuki kislány volt". A szívem szakad meg, hogí valószínűleg lemaradunk Eloise első szezonjáról is, ami (biztos vagyok benne) roppant humoros volt, hiszen tudjuk jól mindannyian, hogy Eloise kicsit sem Daphne. Ez így szerintem "nem fer" az Írónőtől, hiszen annyi mindenről lemaradunk. Arról nem is beszélve, hogy mi lesz velünk Lady Whistledown nélkül? Elképzelni sem tudom, hogy a többi rész, hogy fog az Ő cikkjei nélkül kinézni. :(

Ami biztos: számomra csalódás volt a könyv, nem tudtam sem Colint, sem Penelope-t úgy megszeretni, mint az előző rész szerelmes párját. Sokszor lassított a sok "sallang", amit beleírt az Írónő, nem tudtam élvezni úgy igazából a könyvet. Az biztos, hogy pár könyvnyi "pihenés" után folytatom a sorozatot, hiszen nagyon kíváncsi vagyok Eloise, hogyan "ér révbe".

- sztori: 5/4
- szereplők: 5/3
- borító: 5/3 (Ezek a borítók nekem egyre borzasztóbbak :( )
- újraolvasom-e? Nem hiszem
- Kedvenc idézet:

Violet ujjal mutogatott rá, aminek nyilvános gyakorlását kifejezetten tiltotta gyermekeinek.
– Ó nem, nem, Colin Bridgerton. Nem bújhatsz ki a magyarázat alól. Az anyád vagyok. Az anyád!
– Tudomással bírok e kapcsolatunkról – mormogta Colin.