Stephanie Garber - Legendary (Caraval 2.)

Minden sorozatnál bennem van a félsz: megunom, félbe fogom hagyni, az első részt nem fogja tudni überelni és a többi. Nos, Garber a Caravalt olyanra írta, amilyenre kellett, imádtam a sorozat első részét, így gyors bele is kezdtem a Legendaryba. Nehezen vettem fel a fonalat, nem értettem sokszor, hogy ki kivel van, illetve mi hol vagyunk éppenséggel. Tömény volt a sok új infó, na.

S P O I L E R

A Fátumok megjelenése izgalmas volt és adott jó sok plusszt a könyvnek. Kicsit zavart, hogy nincsenek jobban kidolgozva a "háttér-sztorik", de jelenleg úgy tűnik ,hogy ezt az Írónő a következő kötetben pótolja. A Szívek Hercege engem rögtön megvett és első megjelenése óta tiszta kínban vagyok, hogy melyik rosszfiút választanám Tella helyében. Természetesen már a Legendaryban lehet sejteni, hogy a Finale végén ki lesz a befutó, de én értékelem mindkettő fiú jeleneteit.

Scarlettből és Julianből most kevesebbet kaptunk, ami lehet nem is baj. Először azt hittem, hogy engem Tella fáraszt, de az igazság az, hogy sajnos Scarlettettel nem "jövök ki", annyira.

Hiányoltam ebből a részből a színészeket, rövidnek éreztem Aiko jelenetét, illetve Nigelt is megkedveltem annak ellenére, hogy "kicsit antihősnek" tűnik néhol, annak ellenére, hogy őszintén vállalja, azt hogy "drágán" dolgozik! Jovanát pedig egyszerűen imádom, nagyon örülnék neki, ha több jelenete lenne. <3

S P O I L E R   V É G E

Ezzel a résszel haladtam a leglassabban, majdnem egy hónapig húztam az olvasását. Szerintem ez a leggyengébb láncszem a sorozatból, mégsem érdemes kihagyni, hiszen ő a történet közepe ;-)

A Caravalban megszokott varázslat és illúzió itt is velünk volt, néhol egy kis horrorral vegyítve.

- sztori: 5/4 (Nem ragadott annyira magával mint a Caraval, vagy a Finale, de érdekes volt és a varázslatos hangulat itt is meg volt.)
- szereplők: 5/5 (Legend csodálatos, Jacks pedig elképesztő. Nem irigylem Tellát, hogy választania kellene... :D)
- borító: 5/4 (Hozza a hangulatot, azonban a Caraval-e szerintem szebb :"))
- újraolvasom-e? Mivel a történet eleje és majdnem vége nagyon tetszik, ezért kénytelen leszek :-D
- Kedvenc idézet: 

Az emberek ritkán néznek kitartóan egymás szemébe hosszabb ideig, hisz abban talán még az érintésnél is több az intimitás.