Jodi Ellen Malpas - Egy éjszaka ígérete (Egy éjszaka 1.)

Jodi Ellen Malpast annyian istenítik, hogy előre is aggódom - meg leszek kövezve. Az Írónőtől régebben olvastam már, az egyszer olvasósnak elment, jó pár könyve (sorozatok), rajta van az ebookomon és várja, hogy elolvassam. Egy kihíváshoz kapóra jött az Egy éjszaka ígérete, így neki vágtam.

S P O I L E R

Szinte végig biztos voltam benne, hogy újabb 50 árnyalat-klónt olvasok és már számolgattam a hajam szálát, mikor lesz vége a könyvnek. Nem tudtam megszeretni a szereplőket, sem Livyt, sem Millert, talán a Nagyit és Georget.

Nem éreztem a szikrát sem a Livyék között, sőt az esetek többségében el sem tudtam dönteni, hogy a férfi vagy a nő idegesít-e jobban. Az erotikus jelenetek nem voltak valami különlegesek, az LMBTQ jelenet pedig szánalmasra sikeredett... Értem én, hogy most ez trendi és bele "kell" írni egy-egy mellékszereplőt, aki ezt a vonalat képviseli, de számomra megalázó volt, de lehet csak én vagyok túl érzékeny...

A végén a "nagy titok" leleplezése utáni Livy iszonyú idegesítő volt és szerintem rohadt gyerekesen viselkedett, szinte végig fogtam a fejem, hogy hogy lehet valaki ennyire gáz. Szerintem, ha a való életben viselkedne így egy nő, nemhogy megd.gn@' rendesen a pasi, hanem világgá szaladna... Mármint egy "normális pasi".

Fogom folytatni szerintem a sorozatot, mert kíváncsi vagyok mi lesz a vége - az tuti, hogy örökké együtt lesznek, de érzek itt egy kis csavart, Livy anyjával, Williammel, meg Millerrel.

Egy szónak is száz.. nem olvasnám semmi pénzért se újra, de hajt a kíváncsiság, szóval rövid időn belül folytatni fogom a sorozatot.

- sztori: 5/2 (Semmi különös, még a "jó pasit" se irigyeltem a főhősünktől.)
- szereplők: 5/2 (Csak a Nagyit bírtam, de őt nagyon :-D)
- borító: 5/3 (Szép, szép, de ez egy homokóra akar lenni, ugye??)
- újraolvasom-e? Nem!
- Kedvenc idézet: 

Nem tehetünk arról, hogy kibe szeretünk bele.