Készletek feltöltve

Tudom megígértem, elsősorban magamnak, hogy amíg a molyon nem lesz a Saját könyvek olvasottsága 35% nem töltök új könyveket a kindlere. "Sajnos" itt a nyár, szünet van az egyetemen és ezek a könyvek ooooly' régóta várnak Rám.Az örömömben van egy kicsi "bánat" is: körülbelül a harmadik könyv feltöltésénél jelzett a rendszer, hogy tele az olvasóm memóriája így szelektálnom kellett. Próbáltam olyan könyvektől megválni, amiket vagy utáltam, vagy már nem valószínű, hogy elolvasok pl. a Tökéletes kémia című sorozatot szerintem 25 évesen már kinőttem, a Forbidden-Kimondhatatlant pedig tutira nem fogom még egyszer a kezembe venni, hiába hagytam annó félbe.

Mutatom milyen új könyvekkel "ajándékoztam" meg magam:

1. Julia Klassen - Híd a Temzén molyos adatlap

2. Ruta Sepetys - Árnyalatnyi remény molyos adatlap

3. Karin Slaughter - Jéghideg szív molyos adatlap

4. Jenna Evans Welch - Firenzei nyár (Love&Gelato I.) molyos adatlap  Sajnos most jöttem rá, hogy ez egy nem lezárult sorozat első kötete, szóval még váratni fog magára, hogy neki kezdjek! Gyűlölök várni egy-egy megjelenésre.

5. Zoltán Gábor - Orgia (Orgia) molyos adatlap  Sajnos ezzel a kötettel is ugyanaz a helyzet, mint az előzővel. Sorozat lesz belőle, így várnom kell még.

6. Orvos-Tóth Noémi - Örökölt sors molyos adatlap Egyébként halkan megjegyzem, hogy iszonyú kíváncsi vagyok, annyira hypeolva van a könyv!

7. Kepes András - A boldog hülye és az okos depressziós molyos adatlap Mielőtt megijednétek! Továbbra is a regények a főérdeklődési köröm, de Anyu karácsonyra ebook vásárlási utalványt kapott és naná, hogy én is ráteszem magamnak, amiket összeválogatott.

8. Hedwig Courths-Mahler - Az igazi asszony molyos adatlap

9. Nora Roberts  - Donovan örökség sorozat (Bűbájosok, Tündérvarázs, Megigézve/Társszerzők) a sorozat első részének adatlapja

10. Tomor Anita - Álmodtam már rólad sorozat (Álmodtam már rólad, Még mindig rólad álmodom, Most már együtt álmodunk) a sorozat első részének adatlapja

11. Gárdonyi Géza - A láthatatlan ember molyos adatlap

12. Abby Jimenez - Barátnak tartalak molyos adatlap Sajnos ezzel is befürödtem, ha valakinek megvan véletlen a sorozat következő része meghálálom, ha átküldi <3 !

13. Sarah Morgan - O'Neil testvérek sorozat (Hóvarázs, Tavaly nyáron...emlékszel?. Talán majd karácsonykor) a sorozat első részének adatlapja

14. Philippa Gregory - Plantagenet és Tudor regények (A folyók asszonya | A fehér királyné | A vörös királyné | A királycsináló lánya | A fehér hercegnő | Az állhatatos hercegnő | A király átka | Három nővér, három királyné | A másik Boleyn lány | A Boleyn örökség | A makrancos királyné | A királynő bolondja | A szűz királynő szeretője | Az utolsó Tudor | A másik királynő) Igen ez egy 15 részes sorozat, pár részét már olvastam, de tuti, hogy egymás után is neki fogok esni! A folyók asszonya adatlapja itt

15. Stephanie Garber - Caraval sorozat (Caraval, Legendary, Finale) a sorozat első részének molyos adatlapja Iszonyú kíváncsi vagyok! Akkora hype van a sorozat körül, hogy most már megesz a kíváncsiság!

16. Julia Quinn - Bridgerton család (A herceg és én | A vikomt, aki engem szeretett | Tisztességes ajánlat | Mr. Bridgerton csábítása | Sir Philipnek szeretettel | Rossz kor | Csókja megmondja | Esküvő lesz | És boldogan éltek) első rész adatlapja Én sem maradhatok ki, imádom a Netflixes sorozatot (minimum 5-ször végignéztem!), szóval nagyon remélem, hogy a regényekben sem fogok csalódni :-'))

17. Diana Gabaldon - Outlander 5. rész (A lángoló kereszt 1-2.) molyos adatlap

18. Ken Folett - Kingsbridge-trilógia 3. rész (A tűzoszlop) molyos adatlap

19. Suzanne Collins - Énekesmadarak és kígyók balladája molyos adatlap

20. Agatha Christie - Gyilkosság az Orient expresszen molyos adatlap

Ez körülbelül 60 könyv és ezeken kívül van még egy 500 darab, ami rám vár, szóval olvasok és olvasok! Ígérem a nyáron nagyon belehúzok és hozok Nektek sok-sok véleményt!