Eleanor Moran - Reggeli az ágyban

3-4 éve tologattam már a regény elolvasását, mert iszonyú rossz kritikákat olvastam róla. Sajnos hittem másoknak és (szerintem) nem volt igazuk. Nekem tetszett a könyv, imádtam a légkörét (vendéglátásban élek/dolgozom, így értettem miről is van szó :D) és számomra a főszereplő is szerethető volt.

S P O I L E R

Minden elismerésem a végkifejlettért az Írónőnek és az általa alkotott főhősnek is, próbáltam már én is, de nekem sose ment/se fog menni, hogy félrelépés után megbocsássak, arról nem is beszélve, hogy nekem ment rá "barátságom" is arra, hogy az expasimmal összeszűrte a levet az állítólagos "barátnőm", szóval szívesen olvastam volna egy jó kis prológust, hogy hogyan is alakul a csajok barátsága a későbbiekben.

Szerettem nagyon Amber világlátását és teljesen odáig voltam, amikor megvilágosodott és leestek neki a dolgok, esküszöm végig azon szurkoltam, hogy "ébredj már fel, Te lány!" és úgy is lett.

A cím annyiból becsapós, hogy talán egyszer reggeliztek az ágyban az is két mondatban le lett "zavarva", szóval nem sok köze van a címnek a tartalomhoz, de ez nem olyan "hű de nagy probléma".

Miután olvastam egy véleményt, hogy a főszereplő Oscar 1:1 Gordon Ramsay "koppintása" sajnos végig őt láttam lelki szemeim előtt, hiába volt Oscar sokkal helyesebb pasinak leírva.

Összességében egyszer olvasós kikapcsolódásnak jó volt, sokkal jobb volt, mint amire számítottam és nekem már csak ez is jócskán pozitív élményt hozott.

- sztori: 5/5 (Jó volt, végre egy könyv, amibe belekeverik a vendéglátást is :P)
- szereplők: 5/3 (Sajnos az exfeleséget és Millyt is gyűlöltem, Dommal és Oscarral sem sikerült megbékélnem, de Amber tuti csaj :-)...)
- borító: 5/4 (Jól néz ki, de elég megtévesztő :D)
- újraolvasom-e? Nem valószínű.
- Kedvenc idézet: 

"Egy hosszú távú kapcsolat öntudatlan intimitása szinte bármit képes túlélni. Akárcsak a csótányok a nukleáris holokausztot."