Katie Fforde - Szerelmes levelek

Álmomban sem gondoltam, hogy ennyire kellemeset fogok csalódni egy "limonádéban".

Vágytam valami könnyűre, valamire, ami kihoz kicsit a depiből és kedvet ad az élethez. Katie Fforde könyve egy kihívásnak köszönhetően jött az életembe és azt kell mondanom sose jobbkor!

A sztori magával ragadó: a kékharisnya főhősünkre bízzák, hogy a "remete" írót győzze meg róla, hogy vegyen részt egy könyv- és zenei-fesztiválon. Persze az út nem olyan egyszerű és rengeteg a bonyodalom, meg a "nagy" félreértés sem maradhatott ki a sztoriból, de egyszerűen imádni-valóak a szereplők, a sztori pedig annyira magával ragadó, hogy le sem tudod tenni a könyvet.

Tetszett nagyon Laura, a főhősnő, fejlődése, hogy végig kísérhettük, ahogy a valódi "kékharisnyából" egy belevaló szerkesztő válik, aki vérbeli profiként működik a színpadon is. Bevallom kicsit én is szerelmes lettem Dermotba és elkezdtem rajta agyalni, hogy hogyan kellene eljutni Írországba, hátha valamelyik füstös kocsmában rám is vár egy ilyen pasi (apró akadály, hogy nem beszélek angolul :D). A mellékszereplők is mind-mind szerethetőek voltak és imádtam a bugyutaságukat is. Azt külön kiemelném, hogy nekem nagyon szimpatikusak a "meleg-legjobb-barátok" az angolszász írók könyveiben, ezek a karakterek még itthon nem akkora "trendek", illetve nem is nagyon sikerül, ha egy-egy itthoni szerző meg is próbálkozik a megformálásukkal, sajnos. (Igazából az első Szex és New York élményem óta - bizony már 2006-ban ilyeneket néztem, hihi - nagy vágyam egy meleg-legjobb-barát.)

Hogy ajánlom-e a könyvet? IGEN! Szívem szerint neki kezdenék és én is szerveznék egy fesztivált és én is felkutatnám a leghelyesebb legtehetségesebb hazai írókat, meg zenészeket. Kikapcsolódásnak tökéletes, és igaz, hogy molyon sokan panaszkodtak, hogy túl hosszú, de nekem pont így volt jó.

- sztori: 5/5 imádtam! Ajánlom mindenkinek!
- szereplők: 5/5 Szerettem a főhősünket és szerettem az összes mellékszereplőt, ilyen is rég volt már :-)
- borító: 5/4 Ez olyan Katie Fforde-os :D
- újraolvasom-e? Nem hiszem, hiszen még annyi könyve van az Írónőnek, ami rám vár <3
- Kedvenc idézet:

– Csak egy dolgot tegyél meg a kedvemért! Ha lefekszel vele, kérlek, most emlékezz rá – és védekezz!
– Monica, január van és Írországban vagyunk. Plusz sétálni megyünk. Szerintem ennél nagyobb elővigyázatosságra nincs szükségünk.