Kerstin Gier - Anyák maffiája (Anyák maffiája 1.)

Nem titkolom, Kerstin Gier a kedvencem. Imádom a humorát és a könyvei szereplői is imádni-valók (még a "gonoszak" is).

Az Anyák maffiája című könyv, csak úgy mint az előző olvasásom, régóta a polcomon hevert és várta, hogy sorra kerüljön. A könyv első negyede iszonyú vontatott volt számomra, de utána "oldódott" a hangulat és faltam a lapokat.

Szerettem a főhősünk botladozásait és azt is élmény volt olvasni, ahogyan barátokra lel. Pozitív volt számomra, hogy a válás után nem uszította a gyerekeket a férje ellen, inkább kivárta, amíg leesik a sarjaknak, hogy apu még sem tökéletes és nem feltétlen anyu hibája a válás.

Abszolút kedvenceim voltak a szomszédok. Hát én rég nevettem ennyit lökött szereplőkön, nagyon viccesek voltak, láttam lelki szemeim előtt, amikor átmentek bemutatkozni és rájöttek, hogy Julius hányta le a bácsit. :D

Az Anyák klubja (vagy szövetsége?) a Született feleségek sorozatot juttatta eszembe, igaz nem néztem sose végig azt a sorozatot, de az első évadban pont ott volt ez a "mindenki tökéletes a Lila akác közben" hozzáállás). Remélem a második kötetben még visszatérnek ezek a boszorkányok, mert számomra igazán "women power" volt, ahogy Costanze és Anne lerendezte őket, illetve bízom benne, hogy Mimi is megemberesedik. :D

Egy szó, mint száz: nem akkora kedvencem a könyv, mint az Időtlen szerelem sorozat, de nagyon feldobott, abszolút jó kedvem lett tőle és kikapcsolt. Ajánlom mindenkinek, aki kicsit ki szeretne kapcsolódni és egy jót szórakozni.

Ui.: Azt elfelejtettem, hogy a Jaguárospasis részek elsőre őszintén kínosnak és erőltetettnek tűnhetnek, de ha a szívünkre tesszük a kezünket és őszinték vagyunk, akkor ezek a "botlások" nálunk is simán benne vannak a pakliban. Haha :D

- sztori: 5/5 (Azt hozza, amire rendeltetett: kikapcsol, feltölt)
- szereplők: 5/5 (Kerstin Gier még nem írt olyan szereplőt meg, akit ne bírtam volna :D)
- borító: 5/4(Nem tudom ki ez a hölgy a borítón, hiszen a mi főhősünknek szőke haja van :D)
- újraolvasom-e? IGEN! Főleg ha magyarul megjelenik az összes része a sorozatnak :-)
- Kedvenc idézet: 

Ebben a pillanatban fordult be az előszobasarkon Anne a legparányibb fekete fürdőruhámban. Antont észre sem véve rángatta a lycrát.
– Na nee, ide nézz, milyen ocsmányul néz ki! – háborgott. – Kilóg a fél mellem és a fél hátsóm.
– Öööö, Anne – hebegtem.
Sajnálat és öröm közt ingadoztam, mert Anne épp azon volt, hogy megdöntse a nevetségesség-rekordomat. Csak a fürdőruhára figyelt.
– Ha a fenekemre húzom, a mellem esik ki, ha a mellemre húzom, kilátszik a fél fenekem – panaszkodott.
– Viszont nagyobb területen barnul le – szólalt meg Anton.
Anne felemelte a fejét és úgy öt másodpercig rémülten bámulta Antont. A nyakán piros foltok ütköztek ki.
– Hú – mondta végre erőtlenül.
– Hello – köszönt Anton, s Anne felé nyújtotta a kezét. – Anton Alsleben vagyok. Vagy Herr Doktor Jaguárospasi, ahogy Frau Wischnewski előszeretettel nevezni szokott.
Anne bal kezével a mellén tartotta a fürdőruhát, a jobbot pedig Anton felé nyújtotta.
– Én pedig a medencefenék királynője – mondta.